Friday, December 24, 2010

24/12 Gala Show

今天係24/12, 爸爸一早買了 Club House 平安夜 Gala Show 的 tickets, 所以雖然我有D唔舒服同咳, 我地都參加了... 但那晚好大風好凍, 之後我氣管唔舒服了... 結果連好想好想參加 的 25/12 舊同學西貢BBQ 都要缺席...

(爸爸: 對不起呀 Bryan, 是我大意...)


和另一位叫"星星"的小朋友合照

和 Santa 合照



去玩彈彈床


Xmas tree card: 我有份做!


打"寶靈": 全


和 Xmas Flower 合照

3 comments:

  1. 星星, 你好乖仔呀! 我相信你係唔會怪爸爸的! :>

    ReplyDelete
  2. Hello Bryan,

    Take good care of yourself! Fresh air and more exercise will help to make you a stronger boy!

    ReplyDelete
  3. Thank you 姑姐 and uncle Steven (^.^)

    ReplyDelete